Tuesday, February 2, 2010

Wedding Tini & Masita

Tujuan Utama Didi ikot aku balik ke Melaka kerana Majlis Perkahwinan si Tini yg merupakan ahli Atat jugak. Erm tp Tini mmg kamceng ngan DD ni..sbb mereka berada dlm sepasukan utk mengendalikan program keluh kesah deknon..hik22 [mati aku kene saman ngan dd jap lg]

o...Tini ngan Azlee ni dengar kabarnye...bertemu jodoh kat Gunung....see sape kate naek gunung tu xberpekdah? wakakaka... cume kisah sebegini lom menyebelahi aku [maybe xkn kot..sbb aku ala2 nk declare pencen dah.......badan dah berat sgt lah..xmampo nk bawak naik ke puncak dah]

ok lah..utk Tini & Azlee..semoga jodoh kalian berpanjangan & semoga kehidupan kalian dilimpahi rahmat & dimurahkan rezeki....dah kawen ni..semoga aktiviti gunung-ganang ni dikurangkan lah..hehehehe wat lah aktiviti laen plak...meramaikan umat Muhammad S.A.W ke kan...lagi byk pahala :)

To Didi...: Kite dah sebaya...wakakakaa......ade 6bulan utk aku merasa rakan sebaya ko...uhuk


ok after kenduri Tini...terpaksa gerak awal..xmampo nk tgu majlis persandingan..dek kerana..Didi dah ting tong...almaklomlah..org xtido lg after shift mlm kan.//blk keje teros gerak ke melaka..kalo aku pon....mmg dha weng jadiknye...

lepas dr umah Tini..aku bwk Didi yg lena xlena tu...ronda2 carik coconut shake before kitaorg serang kenduri membe sekolah rendah aku plak

owh coconut shake tu...nnt cerita kendian k!

ni masita, kawan sekolah rendah aku...umah dia..aku ingat2 lupe..kampung dia kat sebelah kampung aku jek...xjauh lah dr umah aku tu..seb bek xsalah redah..wakakakaa...to Masita & hisham...Tahniah & Selamat menempuh alam rumah tangga..semoga kehidupan korang lebih bermakna & lebih diberkati yg ESA...& aku doakan korang akan kaya wang + kaya anak dengan cepat...hehehee
tp aku sempat singgah jek umah masita ni...bkn xnak menjamu selera..tp mmg perut dah full..thp nk muntah belahak dah tym tu...jumpe pengantin salam2....teros kami chow chin chau....blk umah aku utk mandi manda & berehat sebelom serang Jonker Walk

Nota kaki: erm start dah.....makan nasik minyak jek lah setiap sabtu ahad bulan ni..haiiii...haiii.....makin menyampah lah aku nak tengok penimbang berat tu nnt!

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...