Tuesday, June 22, 2010

IMAM SYAFIE

Sabtu lepas mase aku singgah umah si Yam, aku telah mengangkut sekali beberapa buah buku dia..termasuk lah..buku di atas...hehehe tgh gigih nak abis kan.....

tp tulah..buku ilmu ni kene bace ketika tenang..kalo x, xpaham ape yg aku bace tadi..hehehehe

& tgh2 bace....terjumpa lah beberapa ayat yg best utk dikongsi bersama,...:)
KANDA DINDA OK ..HUHUHUHU.....

siri novel sejarah islam ini..hasil tulisan abdul latip talib ni yam yg perkenalkan dulu....koleksi aku xsebanyak dia lah..sbb baser nye aku pinjam jek dr Mak yam..hehehehe
ha....Ingat tu..kaya tu terletak pada hati & jiwa kita :)

nak tau buku2 lain....boleh ke http://abdullatip.blogspot.com/

1 comment:

yam said...

Erm...bacala smpai abis...nnt ko akan ada hati nak smbg blajar...tgk cam Imam Syafie..kat mana je ade guru yg bgus...dia pergi blajar dgn org tu kan...bila la kita nak ikut jejak lgkh dia tu...

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...