Sunday, August 29, 2010

Mata xmahu katup

Di kala jam sebegini mata saya masih belom mahu katup sepenuhnya, dek kerana tu, buat lah ape yang patutkan...nak jengah cafe ngan aquarium, rase letih nk klik2 jek...makanya..baek update ape yg ptt.
aku snap gambar ni mase pagi khamis yg lepas....tak boleh nk zoom sebab aku gune lens 17-50mm tu...malas nk tukar kan.,..boleh lah kan.,.aku memang dah jadik habit aku pepagi lak..sejak yg snap beberapa bulan yang lepas...ye ke ke dah setaun lebey? entahlah..ingatan dah kurang tajam dah ni....owh habit aku suka jengah pada matahari pagi..hehehe
matahari pagi tu sangat cantik..masyallah....subhanallah lah kan..tu yang tetibe rajin sebab rase mcm dah lame jek xsnap kan...hehehee
ok lah tu jek pon nak cerita...sekarang duduk kat glenmarie, aku rase best plak..bukan best ape..pegi keje aku xstress tapi balik tu stress sket lah.,..tp aku cerdik sket, balik aku xlalu federal lah kan..aku masuk kat jln tandang lalu kat pj tah mane2 kuar balik kat kwsp..selamat lah jem sket kn...belajar ketika aku kursus kualitu bulan april lepa.s.huhuhu tp aku xsuke dok kat glenmarie...sebab aku jadik bisu + sakit pinggang dek kerana kerusi dia serius xbest.,.kekekeke tapi yg aku lebih stress adalah kerana kebisuan aku tu...mau aku kene sawan bisu nanti..yolah aku tau kurang bercakap tu kurang lah dosa kan..tapi..mane leh dowh...dah lah nk berjalan kaco siapa pon aku xtau..kekeke tapi xpe...kene lah biasa2 kan dengan keadaan tu kan..mane tau ade hikmah aku jadik bisu ketika di pejabat kan,,tp jari tetap laju menaip ye,,ngeh33 tu kalo aku puasa jugak...mmg betul2 lah aku dah kene sampuk dek sawan..huhuhu :P

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...