Friday, September 17, 2010

Raya Sakan 2010

Cuti 1 Malaysia semalam, aku dengan bebudak ATAT telah menyerang beberapa buah rumah [ehh 2 buah rumah jek]budak ATAT sekitar lembah klang, well xkan nak serang rumah yang kat besut/perlis/Jb kot kan..hehehee

Rumah yang di serang adalah rumah Si Bon di selayang dan Yuzzuke di Selayang juga...hehehee...beraya ke dua buah rumah tapi macam pergi beraya ke 6 buah rumah..lepak kat sebuah rumah tu dah macam lepak kat umah sendiri jek rupenyer kan..masing2 xsedor diri yang tuan umah nak halau dah tu.,..kekkeeke
turut beraya dengan Sugar Glider si Apeng. Daripada ko bela binatang ni, baek ko amik anak anak kat umah anak yatim tu & bela kan..hehehhee

binatang ni menyeramkan ok, kuku dia amat mengerikan aku..hahaha padahal binatang ni kecik jek..tu pon nak takut..miahahaa..bukan aku jek takut..ramai lg yang takut juugak...

oleh sebab anak si Apeng ni xrei bercakap lagi..makanya, tiada duit raya utk anak2 dia..muahahahahaaa
bercerita dan terus bergossip...xhenti..henti ok! makan lagi lah xberenti.....last2 baru lah makaroni cheese pujaan hati aku siap di masak & Thanx to bon sbb siap tapau kan utk aku...tamat lah hutang ko kat aku sejak 2tahun lepas...muahahhahaa...nnt hutang lagi k!
kan aku kate masing2 pakat makan tanpa henti....mentang2 lah tuan umah xkesah kan....makan makan dan terus makan sbb masing2 dah kebuluran akibat kene pusing 2kali di bulatan yg same sebelum sampai kerumah bon..muahahahaa...GPS tu sengal!
oklah..aku tgh tgu gambar dr bebudak lain...well aku bawak jek camera gedabak tp si amir kecik xdek nak tolong snapkan maka aku malas nak snap sendiri..kekekeke


Nota kaki: esok sambung lg sesi serang rumah terbuka bebudak ATAT..esok ke klan pule..hehhee rezeki orang bujang

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google