Friday, October 8, 2010

29 Syawal 1431H

Harini last day raya ek?

Semoga bertemu lagi ramadhan & syawal tahun hadapan.

Tahun ni paling sikit open house yg diserang pdhal jemputan melambak.

Tahun ni jugak. tahun paling malas nk beraya...muahahhaa Mood tarak! dah makin berumur ni, dah makin kureng galak nak raya sakan.

Tahun ni jugak, paling sikit aku layan cerita-ceriti raya di TV. sebab mood makin pudar.

Tahun ni jugak mcm xdek jek raya GGO kan..dah berbuka puasa GGO 5org jek yg join. bz betul ahli GGO ni.

Tapi tahun ni lah, paling byk duit dikeluarkan utk Duit raya kekanal rebena. makin ramai umat Muhammad S.A.W kan. tapi aku masih dpt duit raya. JANGAN JELES. walau pon xbyk,lepas lah duit minyak kete seminggu..muahahahahaa. Moga taun depan dpt lagi...muahahahaa

Tahun ni jugak, syawal juga membawa perkhabaran gembira.

Tahun ni jugak, rasa nya kali terakhir aku menatap bazaar ramadhan kerinchi..muahahahahaa. Tuan depan kite ubah angin

Alhamdulillah tahun ini, puasa 6 aku dpt diselesaikan awal.

Raya tahun ini juga, aku masih xberjaya kurangkan berat badan walaupun aku makan xbyk mcm tahun2 lepas. ni petunjuk utk aku makan jek lah..toksah pikir dah..kekekekee

ok lah tu jek nak dimerabankan. sambung buat kerja. kusut dah aku pikirkan mcm nk siapkan report lg satu ni. chow

3 comments:

amoi said...

weh coincident plak tajuk post kita sama..haha..tak perasan dowh...

weh mau pindah dr kerinchi ke? kawen? tehehehe..bagus2..

Yun said...

hahaha tulah..tersama plak tajuk ek.

kalo lah pindah tu sbb kahwen...alhamdulillah..tapi jodoh lom sampai dey...

pindah sbb tukar angin kerja lah....sob sob...

p/s: kalo kawen, kompem aku dah bg ko kad daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

cyanamoose said...

haih... sebuk bebenar GGO taun nie.. rindu GGO..lama tk jumpa. ntah2 kenanga makin kurus sampai nmpk tulang.. hahahah

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...