Wednesday, October 6, 2010

gambar-gambar sengal

ketika majlis sepul & sara

dimulakan ngan gambar, posing di pelamin orang..pengantin tah mane lesap tah..janji bukan balik rumah masuk bilik senyap2 udah le...

well ini sesi menemankan mira yang teringin nak naik pelamain lagi..muahahahaahhaaa

owh ni kitaorg buli pengantin..suh dia plak yang snap kan gambar..asik lah kene snap gambar mereka jek kan... ha meh sini, amik gambar aku plak..yang dah betul2 kelenguhan kaki tym ni.
yang ni plak, mase kat rasa, keesokan harinya. tym ni menunggu di surau sbb ade 2 buah kereta rombongan pengantin perempuan xsampai lagi..dan membuli si pengantin utk snap kan gambar kami sementara menunggu mak andam cont touch up pengantin perenpuan..

ok, mak andam, xtahan....xaci kate dia..sbb gambar cun dia lom ade...hahahaa. mak andam ni kazen si sepul...jimat kos kan..bila sedare mare buat biz sebegini..hahahahaa leh mintak sponsor gitew..

si ikin pon nak join..yang pengantin perempuan..dok dendiam & tengok ajelah...xleh nak lari2 terjah kan..kasut tu tinggi bebenau..hahahaa
ok..dah abis dahh......nnt jumpe gambar lain.,.upload lagi nnt yeaaaaaaaaaaa




No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...