Wednesday, October 20, 2010

Kisah Malam Semalam

Semalam Besdae SARA, maka adalah sket acara makan-makan sampai senak perut. owh ekceli aku, mira ngan wafi saje je menyibuk, atas desakan napsu diri dan lebih hebat desakan ajakan dari pengantin baru tu..ala segan lah tu kene mengata ngan kami..hahahhaaha [acah mak enon jek] jgn mara, nnt kena juai plak kat pasar tani..oppssss...ok lah, Gonjes nak belanje makan2 sempena bithday isteri terchenta dia...

sebelom start membebel, happy birthday Sara, semoga makin matang & semoga menjadi isteri yg solehah. jgn dilayan sangat kesengalan si gonjes tu.

ok cont membebel, asal nak makan kat cozy tapi, ala2 segan nak masuk pon ye....bukan segan ape..segan ngan poket kitaorg yg dah makin kempis...almaklomlah dah nk ujung bulan kan...makanya, patah balik terus ke "Mia Thai Steamboat".
Owh ni Bandung cincau aku, cuma rm2.50 jek secawan...serius menarik...rasa pon kurang manis...ape2 pon aku sukak.
ni air milo ais & air suam, bagi mereka yang xkenal lah kan...owh ni air si gonjes.
tgk tangan dah tau, sape nye air kan..air milo suam-suam kuku, adalah milik mira yang memakai baju baby mlm smlm..huahuahuahua
dah masuk kedai steamboat, maka wajib lah makan steamboat kan...alhamdulillah kenyang sampai sengkak perut.
owh ni plak air pacman...oppppss air limau ais, milik besdae girl kite....
owh cheff kita nak mulakan kelas memasaknya,..bahan-bahan yang diperlukan adalah seperti berikut..hik hik hik....masak lah oiii..cepat sket!
lame nye nak tunggu barang2 tadi tu masak...huh~~~~~
bawak2 sembang dulu yeay..ape lagi...tesebutlah kisah kan.....bla bla bla bla bla bla dot dot dot
lambat nye makanan sampai.......abis jugak air aku ni nanti!

air pacman yangs edap..yummm yummm
yeay rendam semua...tp lom masak lagi daaa...xpe sabar tu seperuh dari iman..meh main sep sep dulu
owh..orang tamak memang kena tapau bawak balik lah jawabnye...kunun order nasi goreng USA utk aku share ngan adik..hampeh, sempat makan sorangs seuap jek kot, lebih kene tapau sbb xlarat dahh nak telan

ok lah, dah kenyang, sila lah beratur & bayar, apsal ramai yg beratur? padahal sorang jek yg nak membayarnye kan..adoiyai!
ha...seeeeeeeeeeeee adeyg licin ade yang masih bersisa...xlarat dah lah..xpelah..walaupon rase membazir..tp apekan daya, pentekedarah ala2 xbernapsu makan...ke mana tah selera dia..mungkin sebab dia masih diawan2 awangan..yolah ater pengantin baru...hehehe xmakan pon kenyang kot..kekekee
aku suka decor kedai ni..sbbb ade kaler purple...well..purple dia menawan ye...
ishh lame sungguh lah sesi pembayaran..mungkin mahal sangat ni..ke sedang tawar menawar kot...
kan aku kate cantik..lagi cantik..sbb mlm smlm "Section Closed" kerana..kami jek yg ade dlm kedai tu..ala2 ade special event jek...kekkekekkee

oklah adik sara yg manis yang makin tua, makan byk sikit.,.,kasik badan tu berisi sikit ye....

6 comments:

saifurudin said...

kebetulan ungu je di setiap pelusuk tempat .. event bilik ko pon .... haish

Kenanga said...

kat mana ni nyah?

Yun said...

saifurudin: bilik aku tu..wajib dowh..

kenanga: kat wangsa maju, depan wangsa walk tu

Mira Suhani said...

baju baby??haish sgt xptt

amoi said...

bape hengget per pax?ke mcm johnny's ada set?

Yun said...

mira: tp adik pon akui baju baby tu

amoi: xsilap aku, utk set 4-5org hanya rm40-50..lebih kurang harga johnys kot ikut set, tp kuantiti dia lg byk kot..hahahaa

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...