Wednesday, October 20, 2010

Purple lagik

Cantik Tak? ni hasil dari camera si gonjes, yolah nokia xsecanggih camera phone sony kan...xleh buat panoramic macam ni kan.,...

ok bawah ni hasil dr cokia aku ye......tujuan ke sini, sbb terserempak masa odw balik dr makan-makan kat Mia Thai Steamboat. terus gonjes pusing balik & lepak sini kejap.
tujuan utama terpatah balik sbb nye lampu purple yang mengancam lah ni..dah lah makan kat kedai purple, lepak plak kat dataran merdeka sambil tgk lampu purple menyibah bangunan..huhuhuhu


hoyeay..abis gumbira bergambar pakai phone camera jek..huahuahuahuahuahuahuahua

1 comment:

saifurudin said...

kebetulan warna ko mlm tersebut ..... mmg patut untuk ko bergembira ar .. wuuhuuuu

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...