Tuesday, October 5, 2010

Layan 1 2 3

lame xlayan lagu kan. kali ni jatuh chenta ngan lagu si Maher Zain.

Jom layan.

1) Thank You Allah


2) For the rest of my life


dah sebulan lebih kot dok melayan mp3 si maher ni. owh dia pon akan ade kat malaysia 14&15 okt ni. & dia akan buat persembahan kat MBSA shah alam kalo silap aku dengar dlm radio. kalau lah ade orang nak bg aku tiket utk tengok konsert dia kan best..muahahaa verangan...dah pegi tidur ajelah..layan mimpi.

4 comments:

zakiahck said...

oitt!!! kalu de org nk bg tiket konsert tu aku pn nak!!! (muke x malu) haha..ku jua tgh layannnnn.. lagu 'Barak Allah Lakuma' sesuweii utk entry 'musem mengawan' mu..hikss!

Yun said...

kiah: betullah lagu tu sesuwai utk musim mengawan kan. hik hik.. lagi satu..yg ko layan lagu barak allah lakuma tu ko nak join org mengawan jugak ke? muahhahaaa

owh sape xmo tiket free kan...tp non-ado org nak bagi kan..hukhuk...

cyanamoose said...

abg mus dpt p tgk show dekat UIA.. jadi press lagi... akak jugak dok umah... report report tak siap!!!!! geramnyer!

Yun said...

cyana: kesian ko..tp xpe..kalo ko pg..aku jeles nnt...muahhaaa

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...