Wednesday, December 8, 2010

Ayam penyet

lepas layan harry potter - dah nk abis tayangan barulah aku terhegeh2 nk tgk. tym aku tgk ni..5 baris seat jek kot yg penuh..bawah kosong jek...ramai makpak bawak anak2 jek...owh citer ni aku layan ngan lyza [hahahaa aku main terjah jek sebenarnya ajak dia ni...seb baek dia kate ok] ade lah aku geng

lepas jek tgk muvie..yolah kol 11.50am dah masuk cinema tu kan...kuar 2.30.mau xkebulur sorang2..xsempat tapau pop-corn pon sbb kitaorg dah lewat tym tu...hehehe

terus lah tuju ke foodcourt dataran pahlawan megamall tu...nampak plak set ayam penyet....pusing2 mmg tu jek lah pujaan hati....

rase ok lah..sambal kat wong solo lagi layan..ayam penyet ria pon not bad...

tp name pon murah jek...
sup yu aku xtau ape motip nye..hehehehe

nom... nom..... nom...

alhamdulillah kenyang lah jugak perut tym tu
air ni sedap..sbb dah lame xminum air laici..hehehehee
perut aku lapar lah tgk gambar makanan bila malam2 mcm ni kan..aiyoo...sabar..tahan napsu..ahaks...

2 comments:

semut-terbersin said...

aku dok ingat dalam gambar first tuh, bekas yg ada ayam tuh tergantung atas pinggan nasik..nak cakap ko peganng, tak nampak tangan..ingatkan ko dah ada magic, maklumla ko kan baru lepas layan harry potter kan..wakakaka..rupanye ada mangkuk sup bawah tuh..tertipu gua

semut-terbersin said...

aku dok ingat dalam gambar first tuh, bekas yg ada ayam tuh tergantung atas pinggan nasik..nak cakap ko peganng, tak nampak tangan..ingatkan ko dah ada magic, maklumla ko kan baru lepas layan harry potter kan..wakakaka..rupanye ada mangkuk sup bawah tuh..tertipu gua

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...