Friday, January 21, 2011

Jerawat

3 ketul untuk bulan ni. SYABAS!

mungkin sebab meraikan tahun baru, banyak sangat ke azam aku tanam tahun ni, sampai stress minda+hormon aku kan.

tak boleh belah ok, sebab 2 ketul kat hidung, dah macam badut yang natural beauty gitew, xperlu bersusah payah nak warnakan hidung ngan kaler merah. dan....

seketul di atas bibir mulut. lagi tak boleh belah, xpenah jerawat hinggap kat situ. yolah ikut pengalaman aku yang memang berjerawat teruk suatu ketika dahulu dan dah lama pula tiada masalah jerawat tiba-tiba awal tahun 2011 ni di mulakan dengan jerawat bersepah-sepah...syabas even dia tumbuh berpusat di sesuatu tempat jek [pandai ek dia pilih lokasi yang strategi lagi menyakit hati bila tengok cermin terus nampak...] perghh memang tokleh nak kaber ngan tudung ke ape dah....

kalau bulan depan teruk macam ni jugak memang lah kena pegi wat facial. Ada kena mengena tak? aku rasa hormon aku stress tu ngan azam aku yang satu tu...muahahahahahhaaa

1 comment:

ck said...

wwwooo..azam apekah?haha aku menyebok kan! beb, same dgn aku. masok thn baru ritu 2 ketui tumboh atas idong.selame idop jarang ade jerawat kan..tibe2 kan..tangan plak gatall..dok picit!dh hitam! ini masih ada lg kesan :p

Good Bye 2018

**pic from google