Thursday, June 16, 2011

Tamatlah demam Seth Tan

Itulah dia rezeki dapat tgk episode terakhir kat TV. xperlu lah bersengkang mata utk khatamkan cerita tersebut.

dan aku xdkelah deman ngan Nora Elena kan..xperempuan lah..nk demam kat perempuan..hehehe wajiblah deman ngan si Atan kan...uhuk



seb baek ending..ala2 dalam novel, kalo tak..kita bako, kita bako TV..oppss dah TV rumah orang kan..hehehe ada hati nak bako TV orang..:P


oklah..terima kasih pada warga SeedPro kerana membuatkan workshop harini sangat pendek waktunya..dan terima kasih kerana masa yg lebihnya membuatkan saya balik awal & dapat menonton Nora Elena dengan tenangnya..:D


dah malam ni boleh tidur dengan tenangnya..esok kan kerja..walaupon kedah ni cuti...opssss semoga wanita lain diluar sana xrindu pada Atan. serius lah..wujud lagi ke laki sesabar tu? muahahaha

6 comments:

Mira Suhani said...

haha mungkin ada tp 1 nisbah 100 000..bole?

Yun said...

hahhaa..kira adalah jugak ek? :P

semut-terbersin said...

huhu aku rasa citer ni penuh ngan perempuan2 saiko..yvonne saiko, elena tu pon saiko..sebbayek aku tgk citer ni tak jadik saiko cam derang

Yun said...

ila: hahahahaa tgk citer ni jgn tgk perempuan..tgk watak lelaki jek..xdek lah saiko kan...muahahahaha

saifurudin said...

Yun, ko x nampak ke lelaki tu kat depan ko yg komen neh . Nampak x huahuahuahu

Yun said...

sepul: apsal aku xnmpk pon? aku nmpk jerawat ko yg bersepah jek :P

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...