Thursday, December 22, 2011

HURU HARA

Since semalam, aku berada dalam situasi kelam kalibut + huru hara + serabut + mencungap + macam-macam lagi. ok di mulakan dengan kejadian bateri phone ku MAMPOS di kala pagi hari rabu. dan cari charger utk di pinjam, mg kebetulan takde plak orang yg bawak ke opis.. huwaaaa nasib baik ada Mr. Moto membantu..hehehe terpaksa tukar simcard kan....pakai lah phone moto tu. legaaaaaaaa dahlah aku hangin, charger phone nokia aku tah mane lesap kat rumah sewa tu kan....ish ish..dan petang tu aku terpaksa lari ke suatu tempat setelkan urusan barang aku dengan kawan aku. huh...bayangkan lepas opis hour....jalan kat KL ni mana ada yg clear kan..hehehe setel semua dah kol 7lbh.. yolah dari sri petaling ke jln kebun ok! dan dr jln kebun tu drive plak ke cyber utk misi makan kambing di saba'. huh..letih makcik drive melibihi 150km dalam KL sahaja utk 1 hari. mcm boleh kampung jek tu... lg best, phone moto aku tu memang xdek no geng2 ATAT aku tu dan no DD boleh plak save separuh jek..pdn lah aku call semendang xdpt dr ptg tu..ishhhh serabut sungguh aku. nasib baik aku hafal no si Mira..kalau tak wassalamunlahjawabnya. uhuk. dan aku sampai derang nk order pon..then aku pon order...ok Mandhi lamb...slurrrrpppppp tapi aku sangat pelik orang lain dah makan dan yg datang lambat pon dah dpt order..aku masih xdapat2 lagi..rileks jeklah kan...walhal dalam hati dah membara sebab lunch aku xsempat makan. jangan di tanya sebab musababnya kan. dan sampai lah aku dah tanya 5kali kat pekerja dia mane order aku kan..last2 dia kata dah habis...memang aku rasa malas dah nk makan kannnnnnnnnn...terus tukar order amik kebab..sob sob...selamat jalan kambing...tp nasib baik....sebab ada lagi stok mandhi lamb..dptlah aku makan..org lain dah sibuk nyanyi2 hepi besdae vagai..aku baru nk telan nasik..kembung dah perut aku minum air teh arab tu kan. dah jumpe geng2 kompem lah blk lambat kan...dan sampai rumah kemas sane sini...kol 1am jugak lah dpt lelap. huh esoknya....dalam kelam kalibut pergi kerja xperasan henpon moto aku tertinggal..memang biasa pon tertinggal tapi kan aku dah tukar sim card..huwaaaaaa sekali lagi...no utk opis tu kot...hukhuk..xpe koman2 aku akan tenang lah haritu kan..sbb tiada call..hehehe tp hati xtenang jugak sbb user rajin call aku direct kan...jangan ade yg mengkomplen udahle....ok aku kelam kalibut pagi2 tu sbb dah terlambat nk singgah pej pos dulu..nk amik barang and nk pos barang kan....sampai opis....aku kena conferance call plak sambil berNetMeeting..serius xsuke pegang phone lelame...ni sampai lebih 2jam setengah ok..sampai rasa nk muntah hijau..ahahaha over ok...tp masalah tetap xdapat diselesaikan lg..huh...

dan aku mula serabut xtau mana 1 yg nk disetelkan dulu coz ada lebih kurang xsampai 15hari untuk aku setelkan semuanya...rasa nak turun lepak kat surau jek..sbb mmg serabut ok!

dah itu jek kisah serabut dan harini..jumaat..masalah bateri kong terjadi lagi. dan aku pon terus bengang lagi sebab ketiadaan charger.. siapa kata orang tak boleh hidup dengan phone sahaja. ketiadaan charger pon membuatkan orang sasau..yolah kalo ada phone tapi tak boleh berfungsi pon tiada gunya jugak kan.

adios.

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google