Saturday, December 3, 2011

Ombak RIndu



Berjaya jugak aku beli online tiket ni. hampir-hampir berputus asa lah jugak kan. But, orang yang sabar pasti berjaya. cewahhhhh... maka, esok dating ngan Dewi. Aku siap baca balik novel ni last weekend utk amik mood nak tgk wayang. takut terlupa cerita, maka xdapat lah nk compare between movie & novel. Gigih kan aku? Biasalah, pakar pengkritik drama serahkan pada aku..hahaha terlebih doss tengok drama melayu lah kan...

tapi berbaloi lah juga, sambil cuba sampai jaya dapatkan tiket, 2trip baju aku selamat di basuh. hehehe apsal lah masalah aku ngan baju-baju ni tiada kesudahan? huh~

Ada orang review kata best kan. So, baik pergi tengok sendiri & rasakan sendiri. Dewi dah pesan bawak tisu..har har har har har har

Nota Kaki: sebenarnya, aku tak sabar nk tengok abg tuff a.k.a Aaron Aziz tu. dek kerana tentang Dhia sampai Khamis jek. tak dapat tgk abg Adi Putra, dpt tgk Abg Aaron pon jadilah. uweekkk

2 comments:

mama tisya said...

best tp ada jugak org ckp tk best....bw la tisu melainkn hati batu..hehehe

Yun said...

huwaaa frust lahhh..seb baik lagu sedap..hehehe and suami orang yg hensem tu ada

Good Bye 2018

**pic from google