Wednesday, February 25, 2009

+Diam+

Diam itu indah
Senyap itu muhasabah
Sepi itu malam
Gelap itu blackout daaaaaaa

--------------------------------
aku mmg kene dok diam-diam dalam kesepian poket ku, di mana aku hanya mampoo utk senyap tanpa bersuara di dalam Gelap dunia aku sndr
--------------------------------

ape lah yg aku merapu kan ni lah....ape yg pasti..aku kechiwaaaaa cek account bank..."GAJI XMASOK LAGI!"

xpe kene bersabar lagi...esok masih ada..kesengsaraan akan berakhir esok ok .. huwaaaaaaa ... menanti esok yg penuh gemilang...

Nota kaki: len kali..tolong lah...jgn bg gaji awal sgt ok! hahaha
pd diri aku lak - sila berjimat cermat ok!

2 comments:

saifurudin said...

tu ar .. tak sabar nak bli lense tu yg merana nak tggu hari bersejarah stiap ujung blan .. heh

blur42nd said...

hehehe

lens xde kene mengena ngan duit gaji aku ok!

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...