Wednesday, March 11, 2009

Di Gurun ke nih?

Erm..dah lah cuaca panas aritu..sekali bile toleh kiri nampak kaktus..sah..dah mmg cam kat gurun nih..bayang kan lah..kalo ade motor terbabas [tp mintak dijauhkan lah kn..aku suh bayangkan aje] mane lah tau mmg ade,...xke naya jek..kene duri2 pokok kaktus ni kan?.kalo nk selamat better wat pagar kan...xsalah nk mencantekkan negeri kite..tp tulah..kene pkr kan keselamatan jugak...
aku bg idea jek..bkn nk blame mane2 pihak tau....aku sokong kerajaan negeri aku yg suke mencantekkan negeri aku ni...best jek nk jalan2 kat melaka ni..tp ni kes merbahaya tau....agaknye bile dah ade kes baru depa terpikir kot..aku ni sekali pandang aku dah pikir pasal 1001 macam yg akan terjadik..hehehehee

Aku suke jek idea kaktus ni..sbb aku suke pokok kaktus [teringat pokok kaktus aku yg tgk 2 pasu jek kat umah tu...] tp pikirkan lah keselamatan pemandu jugak yeaaaa

2 comments:

saifurudin said...

kaktus aku dah matiiiiiiiiiiiiiiiii noooooooooooooooooooooooo

blur42nd said...

xpe..nnt ko g kat melaka..lebuh AMJ, pehtu ko carik simpang ke durian tunggal..kat situ byk kaktus..ko amik lah..hehehe

kalo kene tangkap..ko cium jek org yg tangkap ko tu..kompem selamat,,huhu:P

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...