Monday, August 3, 2009

Kene Tukar

Selalu jek perasan ayat ni kat mane2 lebuhraya kn..tp kali ni aku terpanggil utk membebel pasal ni..sbbnye dah xreti nak buat ape utk dijadikan bahan memblogging..ngeh33

nk letak gamba...saya sungguh malas utk memilih & mengupload ye!

TERIMA KASIH KERANA MENGGUNAKAN LEBUHRAYA PLUS EXPRESSWAY. DAPAT KAN POTONGAN 5-10% UTK PERJALANAN 12AM-7AM
[ayat dia lebih kurang lah...]

soppose kene tukor macam ni

TERIMA KASIH KERANA MENGGUNAKAN LEBUHRAYA PLUS EXPRESSWAY. DAPAT KAN JALAN YG JEM+SESAK SELAMA SEJAM DI SEKITAR EXIT SEREMBAN....


amacam ok x?

bayar tol mahal2..jln tetap hazab...wat rugi minyak jek!:P

tp mane ade alternatif len utk perjalanan yg agak lurus kan..hehehhee..makanya...Hadapi ianya dengan senyuman bukan dengan bebelan..ye cik khairunnisa!

1 comment:

xy~han said...

ye..betul tu cik khairunnisa.
usahla hadapi dgn bebelan;tiada gunanya.
ku sgt2 la sebati dgn laluan itu,maleh den nk komplen byk2.
hadap yolah!

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...