Saturday, November 28, 2009

Lepak-lepak

lepas g kenduri kawen tadi...

Aku ajak amy lepak2...makanya...amy dag mengajar aku satu laluan terbaek ke melaka mall..di mana ada MCd baru yg ala2 damansara nye dulu..hehehehe...maka lepak lah kami di situ sambil bergossip...ahakss...

topiknye

"KEJAM" hehehheee

alah...gossip pasal harian jek...pasal dia..pasal aku..kire masing2 hupdate pasal diri masing2...xdek lah jadik xtau pasal kawan kn...lame lah jgn smpai 5lbh baru sedor diri nk pulang..ahaks...best tu kalo dah borak ngan si amy ni...sbb sekepala kot...hahahahaa

owh lupe....tgh2 lepak..tetibe ade minah sorang bdk perempuan ni mai say "Hai" & salam aku...hahaha tetibe pose cun2..cam artis plak rasenye...hehehe "Kak, sharodz ek?...mcm familiar jek muka" hahahhaa cettt rupernyer2 cop mohor kat dahi aku yg bertulis SHARODZ masih lom terpadam upernye...haih*...nk xnk aku iakan aje lah...hehhehe dalam ati aku...wahhh kire glemmer jugak lah aku nih...junior pon kenal..hahahha [mule lah perah santan lebih tok wat rendang sok nih] erm.....sesi taaruf kejap...adik kak cinai upernye..dia ngan geng2 sharodz...baru blk dr kenduri kawen kawan depa yg jugak ex-sharodz...hahaha aik..kecik2 dah kawen...xpe lah Ain..nnt next month jumpe lagi kat umah kamu..tym kenduri ur kak yanti ok! & leh jumpe kak cinai & baby dia skali [mereka ni..adik2 beradik semua bertapa kat sharodz tu..dah cam sekolah makpak mereka jek]

Nota kaki: percubaan membuat telor bungkus...berjaya ngan jayanya...sedap hingga meleleh air liur sape yg tgk..yang penting...dah licin!lepas tu...yeay! esok lepak ngan Lyza plak....nak lepak kat mane ni yg masalah besar nih!

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google