Sunday, October 24, 2010

Umi & Syafiq

Kali ni aku serang belah lelaki plak, yolah last week kene jadik photographer kan..diz tym aku nk jadik tetamu plak, kebetulan belah lelaki kat Banting jek..alah dekat ngan umah didi dan dekat ngan umah opppss jusco bukit tinggi. makanya, aku pon rela hati pergi sebab dok umah pon, aku bukan nye buat ape kan...
pengantin tengah membetulkan broach yg tercabut..kekeeke ..mcm biasa si syafiq ni pantang nampak camera yek....
owh yess...murni...utk tatapan kau, aku pergi ditemani didi...huahuahuahua.....nak buat mcm mane xdek orang nak jadik partner aku lagikan..kekekee
macam mane lah nk kurang kan muka berminyak ni ek? tensi aku....dah gune compact powder yg oily control, gune facial pon yg oily control, gune day cream pon yg oily control...tapi..... muka den tetap berminyak...huh~ berkilat ok!
ni aku xtahu lah geng dia yg mane....aku tolong snap kan jek..nnt umi,...sila kutip dr aku k! ahaks...tp serius myvi team mereka ramai giller yg turun..berderet2 kerete myvi aku tgk! owh mereka ni berkenalan pon dalam myvi club..jodoh mereka di situ...

aku gigih ke kenduri tu sbb kunun nk jumpe membe2 dungun yg lain tp xdek jodoh, aku xperasan or aku balik cepat kot.

balik dr kenduri, singgah umah didi tok semayang dan lepas tu kami pon pergi report duty kat jusco bukit tinggi..muahahahaa...well juz jalan2 melenguhkan kaki, sambil kedai itu ini utk cuci mata..tp aku terjebak beli baju murah...doplohempat hengget jek...dah lenguh singgah minum kopi secawan lepas tu ukur luas bangunan semula, lepas tu barulah reti pikir nak balik...hehehe

ok gut nite semuaaaaaa..esok keje daaaaaaaaaaa

2 comments:

kenanga said...

cuba la cara lama uol...bedak sejuk..

Yun said...

pon xmenyelesaikan masalah ye..cara lain?

Good Bye 2018

**pic from google