Monday, January 24, 2011

Ice Skating @ Sunway Pyramid



Benda yang dah lama nak cuba tapi baru jek tertunai untuk dilaksanakan tetapi...ada tapinya, masih belum berjaya untuk menjadi Reti Main permainan ni. perghhhh susah rupanya kan. dan aku hanya berjaya pusing satu satu gelanggang [hahahaa perkataan tah apa-apa hantam saja, janji korang boleh imagine yek] tetapi dengan berpaut pada dinding.,.miahahahahaa aku ke sana dengan sara & sepul, sara terer sket tapi sepul lebih kurang aku cuma dia berani sket, dia berani utk jatuh beberapa kali..aku jatuh sekali..abis basah seluar..tobat lah kan..kang ade orang kata aku terkucil dalam seluar plak..ngeh3...padahal orang kesah pon tak kan. ahaks....sekurang2nya hajat dah ditunaikan.

dan paling best jatuh macam nangka busuk..gedebuk..lepas tu tak boleh bangun, sara pon xleh nak tolong...xberani nak paut kat dia sangat kang dengan dia sekali tersungkur kan..last2 budak ice man tu yang tolong..selamat....dan paling best ada sorang minah tu dia terjatuh kebetulan depan aku..aku tolong tengok jek lah...boipren dia tolong..tp xmampu nak angkat kan..last2 budak iceman tu jugak yang tolong..dan dia join aku berpapah tepi gelanggang tu kan..dan ada ke patut dia ajak aku berskating bersama-sama...hello..boipren ko tu dah lah hensem kan..akak ni dah tergoda...kang lain yang jadik..jangan jadi peramah sangat..jaga boipren tu ye..hehehhee boipren dia nak ajar dia pon..dia xmo..nak ajak teman..end up..aku kan baik hati..kata takpe lah...i main tepi ni jek...dan dan dia join idea aku..last2 boipren dia enjoy sorang2..giler lah weh..apsal lah boipren ko tu sgt tasty...erkkkk...dah lupakan..boipren orang tu kan...jangan di kenang...hehehehee saja nak buat cerita ni best....last2...pergi metekedarah kat Ichiban Ramen

2 comments:

Farie said...

tengok pun memang nampak susah. sebab melibatkan balancing. tapi teringin. one day!!

Yun said...

one day jom sesama...serius sumpah susah ye!

apsal lah tgk org len cam terer kan..hehehee

Good Bye 2018

**pic from google