Monday, January 24, 2011

Idaman Kalbu


SESAT
ni aku rasa
oppsss

idaman ketika ini adalah

meleleh uols,

[gambar semua dari google image]

owh terpesona

memang dah lama impian nak madu kan Mr. Nik aku tu

makanya, sekarang kena kurangkan makan
kalau tak, memang tak bermadulah Mr. Nik aku tu kan.


asalnya nak aim D300s, tapi bajet macam lambat lagi jek nak cukupkan
dapat yang ni pon dah alhamdulillah
kalau ada sesiapa yang nak derma dalam tabung hamba..
dipersilakan...

Jauh lagi lah impian utk memiliki Canon 1D MkIV

2 comments:

cyanamoose said...

semoga segala hajat kesampaian..amin!

Kenanga said...

wow...impian mahal...hebak!

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...