Tuesday, July 5, 2011

Cinta hati

baru ku. nak share lah ni..meh tgk sesame..meh ..jangan segan-segan... benda baikk, barang baik kena lah share kan.

tadaaaaaaaaaaaaaaa...new nikong in da house. comel tak? comel tak? inilah madu terbaru Mr. Nik. aku bagi nama Mek Kon jek. sebab dia ni didalam golongan TER.......


cer teka ni model apa dalam keluarga nikon?


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.

.


owh model baru terhangat di pasaran, bersize 4GB sajok.

boleh lah di masukkan dalam kategori keluarga Mr. Nik


8 comments:

semut-terbersin said...

uish bape banyak kamera ko ada ni? eh lense dia cucuk usb? ke aku salah tgk?

Yun said...

hahahaha amacam canggih x, boleh cucuk kat usb port..hehehehe

amoi said...

weh comelnyeee...nakkkkkkkkkkkkkkk

miss sammy said...

awesome...aku penah nampak ni kat loyat...xsempat nk beli..limited stock katanya..upset macam S2 plak!

yam said...

beli katne tu??

Queenin Murni said...

cop! AKU TAKLEH TGK GAMBO. ni usb yg kita usha dulu tu ke?

cik reen said...

Yun bape riban nih? Aku sedang teringin nak beli camera baru. Tp yg ni lense kena cabut2 ek? Aku nak cari yg biasa tp gambar canggih mcm photog2 slalu amik. Ado ko? Hehe

Yun said...

amoi: nak g beli kat amcorp ada
miss sammy:hahaha limited edition..entah ye entah tak kan...
yam: kat amcorp
murni: ye betul
cik reen: ni bkn camera tp usb berbentuk camera...ko kalo nk beli camera, ko beli yg lumix. nnt aku bgtau model apa yek

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...