Thursday, March 31, 2011

Dah kata

Aku baru abis meeting dan ada a few email yg menanti utk di reply, dah lah kalo reply "Noted" or "Ok" jek takpelah jugak kan. ni kena jawab soalan macam nak amik SPM balik. kompem tak tenteram nak cuti esok ni. sigh* sekarang dah kol 5.52pm ye. sedih kan. dan lantak lah kan. aku dah masuk mood peneng dah ni. nak nanges jek rasa nk jawab email2 yg berderet2 plak ni. Log issue tym mcm ni lah nk masuk. org kedah/kelantan, dah tau nk cuti esok, simpan lah case tu sampai ahad kan. kalo aku call opis tu ada orang angkat takpelah jugak kan. SLA...owh SLA ku. Nota kaki: Aku peneng...lalalalaa dan esok nak cuti..yeay# [sambil lompat bintang utk tujuan exercise]

2 comments:

Farie said...

tersedak-sedak saya kat sini awak sebut kelantan... hehe..

ada keje part time boleh sy buatkan... hehe.... serius ni!

Yun said...

nk part time ke? meh sini ganti kan den utk esok & isnin, boleh?

Good Bye 2018

**pic from google