Thursday, March 31, 2011

Pujuk Hati

Rentetan kisah "Menangis Teresak-esAK" aku jalan-jalan kat KLCC, alah kedai kasut kan melambak, tapi tetap nk masuk Parkson kan, dan terjumpalah dengan kasut-kasut ni....

Harga pon boleh tahan, memang tidur berendam ayaq mata ajelah. tsk tsk tsk, tisu please :P



dah lah nak tidur. malas nak layan aktiviti cuci mata ni. sebab tak dapat cuci jiwa kan.

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...