Thursday, March 31, 2011

Lama Rasanya

dah lama rasanya, tak merapu meraban kat belog, even ada lah jugak update entry nya kan. citer bandung yg dah kepam tu pon xsiap2 dikarang, lepas tu macam2 masalah melanda, well hidup ni kan xlari dari masalah. lagi plak, ditambah plak dilema baru. ish ish..kesian betul lah asik lah dilema melanda. baru aritu hip hip horay, sekali tadi dapat berita kene masuk projek. lagi xbest bila mengenangkan lokasi projek tu. sob sob...semoga boss bisa membuat keputusan seperti yg aku inginkan. dan dan tengah syiok update belog.datang plak orang mengaco nk tanya pasal update issues. perghhh 6.40pm kot skrg ni...tym aku nk leisure2 di opis....plesssss, aku nk kurangkan semak di otak ni, boleh tak? dah lah esok meeting non-stop. yg last start 4.30pm, ntah kol berapa lah abiskan kan. masak masak...terus xleh nk sambung update belog, sbb abis jek diskus ngan mamat tu dah kol 7pm. ye ni waktu biasa jek skrg ni aku kuar dr opis. pekerja yg dedikasikan? hehehe skrg kat umah sepul, boleh sambung menceceh balik. aku plak tengah mengkaji pasal investment. adalah beberapa produk investment yg aku tgh kaji, kaji punya kaji, memang tak mampu lah nak tambah investment kan. makanya, gaji skrg ni memang ckp2 makan, try lah jgk kurangkan sana sini, memang xleh lah. mau lagi 15hari nk gaji, aku dah sawan menggulupur sbb poket dah kering kontang. Cukuplah apa yang ada skrg ni kot. cuma mintak2 aku xkuarkan saving aku even terdesak, sebabnya, kalo kuarkan maksudnya rumah hak milik sndr, memang lambat lagilah nak berada dlm genggaman. huahuahua dan ahad lepas, lepak dengan Yam & anak-anaknya. Naufal dah reti berjalan. tahniah Naufal, caiyok2, kasik lari cepat, xsabar nak kejar dia lari..amik kau...nnt komplen lembik di buli naufalkan. yang comel nya bila bihah dok sebelah aku tym aku drive, dia nyanyi lagu "Are you Sleeping" nak perli aku xbukak radio lah kot..hahhaha pape pon sangat comel. tapi jadi xcomel bila pegi taman tak nak bali, pahtu tunjuk protes. tapi jadi comel bila dia kata, "Tak nak kawan Ibu" muahahahhaaa eh eh..mama yun lupe besdae present tok naufal lah....xpe tgu balik dr krabi lah yek. dan tadi plak hotFM AM krew punya topik "Lagu masa sekolah" serius lah, lagu sawah padi lah, papa ku pulang dari kota, anak itik lah, anak ayam lah, etc. serius apa yg depa dok menceceh macam betul, salah satunya, cikgu muzik kat sekolah rendah dulu kompem comel & seksi...betul..even aku sekolah kat ceruk kampung pon, cikgu muzik agak daring..yolah pakai skirt pendek jek kan..heheheheh tym topik ni aku teringat kat bihah, sebab banyak lagu tu dia dah reti nyanyikan. cuma aku lom berkesempatan nk rekod, sbb kalo dia perasan kompem dia xnak nyanyi dah.... Nota kaki: mood melayan lagu "out of reach" . lepas kira, berapa banyak perkataan DAN yang aku guna. tah apa lah best sangat ngan perkataan DAN tu.

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google