Monday, November 16, 2009

TER*^%*^*

Nak kate kecik ati

TAk pon

Nak kate terguris perasaan

Pon bukan rasenye

hati terdetik

erm....

rase nye

lebih pada ingatan lah kot...

ingat ke tidak

ingat ke tak ingat

ingat ke lupe

ingat ke sengaja xmo ingat

ingat ke buat2 lupe

ingat ke dah makan semut?

Nota kaki: payah ke nk buzz kat YM or nk SMS yg hanya <15sen...kalo mo aku leh pulangkan balik 15sen tu lah....bakpe..kedekut nak mamposs kan?

3 comments:

Queenin Murni said...

aar?? sapo yg lupa? besday ko ke? tak jugak??

aku pon lupa gak ke??
what what what??
mebe lepas dpt 15sen aku igt kot?
hahahahha!

Yun said...

besdae aku tetiap bulan ke?
ko makan semut ke? ha kalo makan semut..claim lah 15sen tu kat aku..ahaks

cyanamoose said...

maksud tersirat nie... cuba ko tulis ditujukan utk sapa2.. kan ke senang mo gosh2. hehe

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...